Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro užívání cookies.

Pokračovat

Jednou z nových funkcí, kterou vám BeTy přináší je i pohled na klienty a nový rozměr práce s celou klientskou databází. Možnostem práce s celou databází se budeme věnovat v jiném článku, nyní se zaměříme na samotnou klientskou kartu, tedy zobrazení informací o konkrétním klientovi.

Základní pohled na klienta je „Přehled“. Tento pohled umožňuje v rychlosti pohled na vše podstatné o klientovi a jeho historii, aniž byste kdekoliv museli dále pátrat a hledat, vše je přehledné a na jedné obrazovce.

novak_blog

Pokud budete chtít něco o klientovi upravit, zadat další informace, hledejte modrou tužku, která Vás nastaví do editačního módu, a můžete upravit vše potřebné.

Co tedy na přehledové kartě klienta najdete?

  1. Rating klienta určen hvězdičkami. V editačním módu si jednoduše vyberete, jak významný je pro Vás klient, dále můžete upravit jméno, příjmení, RČ, datum narození, tituly.
  2. Adresa a další údaje se věnuje kontaktním údajům, kde můžete evidovat informace od adresy, emaily, telefony, až po skype.
  3. Část Rodina umožňuje klienta propojit s ostatními členy rodiny nebo domácností, jako je partnerka/partner, děti nebo další členové. Plusem jednoduše přidáte, křížkem pak lze člena rodiny odstranit nebo upravit pomocí tužky.
  4. Sekce Nová událost slouží k rychlému a jednoduchému přidání nového dokumentu, zadání nové schůzky do kalendáře, vytvoření úkolu nebo telefonátu, případně přidání libovolné poznámky. Vše, co přidáte je automaticky spojeno s daným klientem a promítá se do časové osy vpravo. Vždy můžete přidat libovolnou přílohu. Na příklad na schůzku potřebujete připravit dotazník, pak lze jednoduše dotazník přidat jako přílohu k úkolu a víte, kde ho máte uložen. Po schůzce si můžete vyfotit své poznámky a nahrát jako dokument k danému klientovi, kdykoliv se k tomu pak můžete vrátit a podívat se, co jste s klientem řešili nebo si nahrát celý finanční plán, případně jakýkoliv jiný dokument, který má s klientem souvislost. vždy ho zde rychle najdete.
  5. Info o klientovi je určeno pro zaznamenání věcí, které chcete o klientovi vědět, které jsou podstatné pro Váš obchodní vztah s klientem, ale lze přidat cokoliv, co potřebujete mít na očích, záleží jen na Vás.
  6. Hodnota klienta ukazuje součet vyplacených provizí, následných provizí a potenciálních provizí (více o tomto napíšeme v jiném článku).
  7. Doporučující klient. Pokud se vám někdy stalo, že už nevíte, kdo Vám klienta doporučil, kdo je jeho kolega v práci nebo kamarád z tenisu, zde lze zadat doporučení a vždy máte jasno, kdo a s kým.
  8. Přehled událostí je jakousi časovou osou klienta, kde máte rychlý přehled o tom, co se s klientem dělo a co Vás čeká. Klient Vám volá, rychle se podíváte do sekce klienti, najdete klienta a hned na časové ose vidíte, kdy jste měli naposledy schůzku, kdy máte domluven servis, jaké věci máte pro klienta připravit, nebo o čem jste třeba hovořily naposledy. Vidíte i výročí smluv, které klient s Vámi uzavřel nebo které jste si vložili do systému sami  a další informace o jeho narozeninách nebo jmeninách.
  9. Smyslem sekce Workflow je zachytit, v jakém stavu jednání je Váš klient, zda se jedná již o klienta se smlouvou nebo jde teprve o klienta ve stavu jednání, kontaktu a podobně.

Přehledem, ale možnosti zobrazení informací o klientech ani zdaleka nekončí. Jsou pro Vás připravené další záložky, které Vám poskytují velmi rychlé a přehledné informace o daném klientovi. Můžete se podívat na přehledný výpis všech smluv nebo nahrát vlastní smlouvu, vidíte všechny poznámky, úkoly, události, můžete si stáhnout kalkulačky pro práci s klientem nebo založit novou analýzu a evidovat tak informace o klientově rodinné situaci. O těchto a dalších věcech napíšeme více později nebo detailní návody najdete od 1.9.2013 přímo v BeTy v příslušné nápovědě.

Napsat komentář

Required fields are marked (*)