Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro užívání cookies.

Pokračovat

Stále pracujeme na tom, abychom spolupracujícím poradcům zjednodušili práci. Nedávno jsme se podívali na urgenci provizí.

Uzavřeli jste obchod, klient poslal peníze a provize stále ještě nedorazila na váš účet? Řešení usnadní vaše osobní asistentka BeTy!

urgence obr 1

U každého obchodu prostřednictvím jednoduché ikony (po najetí na ikonu se zobrazí i kontextová nápověda) BeTy napoví:

  • zda již byla provize zaúčtována
  • zda je ještě brzy a provize má teprve od producenta dorazit do Broker Trustu
  • jaké informace či dokumenty je případně potřeba k obchodnímu případu doplnit
  • zda je možné provizi urgovat.

urgence obr 2
Urgenci lze provést jednoduše stisknutím příslušného tlačítka. Tým podpory partnerů za vás urgenci prověří a do 24 hodin zajistí odpověď.

Zajímají Vás detaily? Mrkněte do BeTy!

 

Napsat komentář

Required fields are marked (*)