Tento web využívá soubory cookies. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto stránek, souhlasíte s pravidly pro užívání cookies.

Pokračovat

Marketingové kampaně mohou pomoci k tomu, aby se klienti rozhodli pro sjednání pojištění. Jaké jsou aktuální kampaně v oblasti životního pojištění?

Když už si klienti uvědomují potřebu sjednání životního pojištění, tak mnohdy samotné uzavření smlouvy odkládají. A to z mnoha důvodů. Snížit jejich nerozhodnost mohou časově omezené kampaně pojišťoven. Ty jsou v oblibě i u finančních poradců, neboť jim mohou pomoci i se samotným prodejním rozhovorem.

Generali navyšuje plnění o čtvrtinu

Klientům, kteří si sjednají rizikové životní pojištění Bel Mondo, je poskytován bonus k případnému pojistnému plnění, a to ve výši 25 %. Akce platí do konce června a platí zejména na pojištění velkých rizik (nevztahuje se např. na pojištění denního odškodného).

Pojišťovna NN zvýší plnění při úrazech na dálnicích

NN Životní pojišťovna N.V. přináší speciální nabídku v podobě navýšení pojistného plnění. Pokud si klient sjedná pojištění NN Život nebo NN Smart, bude pojistné plnění hlavního krytí navýšeno o 1 000 000 Kč v případě smrti úrazem na dálnici v České republice, Švýcarsku nebo v jiném členském státu Evropské unie či Evropského hospodářského prostoru. Nárok nevzniká při zaviněné dopravní nehodě. Akce platí do konce června letošního roku.

Pojištění hospitalizace zdarma nabízí ČSOB Pojišťovna

Pokud si dospělý sjedná pojištění smrti, invalidity nebo vážných chorob z jakýchkoliv příčin a pojistná částka bude v součtu alespoň 1 000 000 Kč, získává navíc 300 Kč za každý den v nemocnici. V případě pobytu na JIP či ARO je vyplacen dvojnásobek. Kampaň je podpořená i TV spotem a platí do konce května.

PČS sází na strach z klíšťat a vyplácí dvojnásobné plnění

Při uzavření pojištění FLEXI do konce tohoto června je jako benefit nabízeno dvojnásobné plnění z pojištění závažných onemocnění, max. 1 mil. Kč, a to v případě vážného onemocnění způsobeného klíštětem. Jedná se o klíšťovou meningoencefalitidu, lymeskou nemoc, meningitidu či encefalitidu.

Pojišťovna VZP láká na slevu 40 %

Pojišťovna VZP láká na slevu 40 % na pojistném. Tato sleva platí na produkt pojištění závažných onemocnění FÉNIX a platí jen během tohoto května.

I ostatní pojišťovny zlevňují

Mezi klienty jsou pochopitelně slevy na pojistném nejoblíbenější. Některé pojišťovny přistoupily i ke slevám na pojistném, a to bez časového omezení. V nedávné době se jednalo například o produkt RIZIKOVKA od ČPP či pojištění NA PŘÁNÍ od Kooperativy.

Napsat komentář

Required fields are marked (*)